mathildabruhn

Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Mathilda Bruhn - 21 maj 2013 21:55

Hahah skrev ett inlägg förut i skolan på träslöjden men tror det kom upp typ nu eller?! Hahah, men det e för att min surf e slut, det e oxå därför jag bloggar ganska lite!! Men jag försöker :-) Idag va jag i skolan och Margareta, våran lärare, var fortfarande sjuk (hon har vart det sen i fredags) så vi hade massa olika lärare!! Vi hade träslöjd sist och jag fick en sticka!! :-( Det gjorde jätteont men jag fick ut den själv med en pincett när jag kom hem!! :-) Sen gick jag och kollade på träningen men jag va innte me för jag e förkyld (jag e barrpollen allergiker, det e skitjobbigt)!! På fredag ska jag till Linköping och på lördag-söndag ska jag va på twc med Ebba och Jennifer, mina fina <3 :-)!! Twc står för Teamwork Cup och det e typ massa hinderbanor och utmaningar och sånt!! Superkul :-) Nu måste jag sova men vi ses!! Puss på errrr mina goingarrrrr!! ;-) <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards