mathildabruhn

Alla inlägg den 13 maj 2013

:-(

Av Mathilda Bruhn - 13 maj 2013 21:35

Hitta inte inlägget så jag får la fortsätta leta eller skriva om imorron!! Hatar sån här!! Usch... Ska sova nu så vi ses!! Puss <3

:-)

Av Mathilda Bruhn - 13 maj 2013 21:12

Fixade ju ett inställt till er som skulle komma upp!! Fast det gjorde det inte så ska "leta upp det" och försöka igen!! Vi får se, annars får jag skriva om :/ Hmmm inte så kul för det var väldigt långt!! Pappa håller på att fixa med datan så den ska funka bättre, den typ laggar hela tiden... :-/ Fast hoppas det blir bättre nu!! :-) Vet ni?? Jag kanske ska byta från mathildabruhn.bloggplatsen.se till mathildabruhn.se! Asså det kommer va samma blog och så bara att den heter .se ist för bloggplatsen.se! Jag ska alltså (kanske) fixa en domän!! :-) Nu ska jag fortsätta leta efter inlägget så vi ses imorron eller senare!! Who Knows?? Förresten, imorron ska jag PRAOa på Jatzies hunddagis!! Ska bli SUPERKUL!! Men vi ses, puss <3

:-)

Av Mathilda Bruhn - 13 maj 2013 21:11

Fixade ju ett inställt till er som skulle komma upp!! Fast det gjorde det inte så ska "leta upp det" och försöka igen!! Vi får se, annars får jag skriva om :/ Hmmm inte så kul för det var väldigt långt!! Pappa håller på att fixa med datan så den ska funka bättre, den typ laggar hela tiden... :-/ Fast hoppas det blir bättre nu!! :-) Vet ni?? Jag kanske ska byta från mathildabruhn.bloggplatsen.se till mathildabruhn.se! Asså det kommer va samma blog och så bara att den heter .se ist för bloggplatsen.se! Jag ska alltså (kanske) fixa en domän!! :-) Nu ska jag fortsätta leta efter inlägget så vi ses imorron eller senare!! Who Knows?? Förresten, imorron ska jag PRAOa på Jatzies hunddagis!! Ska bli SUPERKUL!! Men vi ses, puss <3

Av Mathilda Bruhn - 13 maj 2013 15:00

Satt och skrev ett inlägg imorse och precis när jag skulle publicera så laddade mobilen ur... Hmmm how fun...? Gillar ni nya headern förresten? Snälla skriv vad ni tycker!! Just nu har jag precis käkat pizza (rester från igår kväll) och ska snart iväg och rida!! Ska se om pappa kan filma lite!! Snälla, rara, fina, underbara... Hahah ne det kan han nog göra!! Håller på att fixa lite inställda till er, ett kommer ikväll och resten nu i veckan!! Håll ögonen öppna!! Det ikväll tror jag garanterat att ni vill läsa så klicka in här senare så får ni se!! Kram på er <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards