mathildabruhn

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Mathilda Bruhn - 14 maj 2013 12:25

Har precis ätit lunch och har nu lite "ledigt" så vad ska jag göra då... Blogga såklart!! Jag åt tacos, rester från igår!! Har vart ute med 4 hundar på morgonen!! Ginza, som jag kände sen innan för hennes matte jobbar hos pappa, Texas, en tax som drog skitmycke- en hovowart (stavninfg), Jatzie, såklart- världens finaste <3 och sist Måns, Jatzies "rumskompis" som oxå drog ganska mkt- en Golden retriver!! Det regnade HELA tiden så jag var/e dyngsur, mest om fötterna!! Ska gå igen kl 13 30, samma hundar utom att jag inte ska gå med Texas utan med Åke och Miro ist!! Båda samtidigt!! Ska bli spännande ;-) Jatzie blir jättestressad så fort jag går ifrån henne och hon vill inte äta heller!! :-/ Nu ska jag fortsätta ta det lugnt så vi ses sen!! Puss puss!! <3

Av Mathilda Bruhn - 14 maj 2013 07:55

Har precis fixat mig och ska snart åka till Jatzies dagis!! (Alltså min hunds dagis ;-)) Ska ju PRAOa där idag!! Ska bli skitkul att se hur det är att jobba på hunddagis och hur Jatzie har det på dagarna!! Spionera lite ;-) Hahah, nu måste jag åka men min outfit idag är: Linne från H&M! Tröja och byxor från Hollister! Smink: Mascara! Frisyr: Toffs! Hinner inte ta bild, det får ni later on!! Hej då mina fina!! <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards