mathildabruhn

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Mathilda Bruhn - 24 maj 2013 22:16

E hemma hos mormor och morfar nu!! Maten var som vanligt jättegod!! Det e så kul för vi har typ blivit vänner med ägarna och personalen där för vi har vart där typ 9257167 ggr!! Jag åt fläskgryta och kulfi till efterrätt!! En indisk safransglass!! MUMS!! Ne nu ska jag sova för jag e SJUKT trött!! Natti natti <3 Bjuder förresten på en SUDDIG bild från hoppningen i måndags!!! Synd att jag inte har nån från förra hopplektionen då vi hoppade ca 1 m och inte bara "småskutt" som det här!! Men men, thats life, ska be pappa fota nästa gång vi hoppar "högt"!! Natti <3

Av Mathilda Bruhn - 24 maj 2013 19:30

Sitter på bästa restaurangen i Linköping och njuter!!! OMG vad gott det är!!! :-) Neh vi hörs, puss puss <3

Av Mathilda Bruhn - 24 maj 2013 14:51

Sitter på pappas jobb och väntar på att vi ska åka!! PAPPA KOM NUUUUUU!! ;-) Vad jag ska göravet ni redan så tänkte köra en bildbomb idag!! Men först dagen... Åkte till skolan och hade idrott, körde catch the flag-en lek där man typ ska hitta andra lagets "flagga" utan att bli "kullad"!! Jättekul :-) Sen hade vi massa andra lektioner, Margareta var tillbaka också!! Sen åkte jag buss med Linnea hit till pappa och nu sitter jag här framför datan, Linnea gick direkt till sin mamma som jobbar bredvid pappa!! Bredvid var ett sånt ord som jag tyckte var jättesvårt att stava till förut!! Jag skrev brevid!! Det ser ju fan bättre ut!! Bredvid-brevid!! Aja jag får väl ändra språket ;-) Neh nu kommer bildbomb!! ses <3           Sesam kom hem igen!!!!!!! :(          

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards