mathildabruhn

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Mathilda Bruhn - 22 maj 2013 21:06

Va på fotbollsträning förut!! Gick jättebra!! Margareta var fortfarande sjuk, hon kommer inte komma tillbaka förrän på fredag!! Vi hade klassbytardag i skolan!! Asså vi i femorna fick känna på hur det e att vara sexor typ!! Nu sitter jag och kollar på hoppning på TV!! Vi hoppade på ridningen i måndags!! Det gick jättebra, vi hoppade trekombination!! Bara lite låga hinder eftersom vi hoppade högt förra gången!! Men höjden e ju inte det viktiga, fast det e roligare att hoppa högt ;-)!! Jag vet att jag bloggar jättelite och jag e ledsen för det men min surf e slut på mobilen och vårt WiFi e i stugan!! Därför tänkte jag skriva om lite planer framöver och vad jag har gjort osv!! På fredagkväll ska jag till Linköping <3 Ska på twc!! Fast det har jag sagt tror jag!! Aa det sa jag väl igår?! På fredagen ska vi ut på restaurang med mina brorsor och kanske mormor och morfar, fast tror inte det!! Jag kommer hem på Söndag, då ska jag kanske gå på P!NK (Pink) för mamma har köpt två biljetter så antingen ska mamma och pappa gå eller jag och hon!! Tror det blir jag och hon men inget e säkert!! Det kommer isf bli jättekul!! Sen e det skola igen... :-( Det e bara 13 skoldagar kvar nu, om man räknar med skolavslutningen!! Sen e det sommarlov!! Jippie!!! :-) <3 Då ska jag på ridläger, sen ska jag, mamma och pappa typ åka runt med båten och sova över på massa olika öar, mys! Och så ska jag sola, bada, sova, va med kompisar och bara chilla!! Som det ska va på ett sommarlov!! Nu ska jag gå och fixa iordning mig så vi aes imorron!! Puss puss <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards