mathildabruhn

Alla inlägg under maj 2013

...

Av Mathilda Bruhn - 9 maj 2013 23:12

Dålig update jag Vet!! Men ni börjar väl bli vana!! Haha förrrlååååt!! Nae okej, har jag oxå skrivit 1837648 gånger men ni ska veta att jag menar det!! Nu ligger jag i sängen och ska sova så jag kommer med ordentlig uppdatering imorgon!! Ses då!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 5 maj 2013 22:14

Jag va ju på handbollscup och spelade B-slutspels semifinal!! Vi förlorade tyvärr med 8-3 och jag e en sån jävla vinnarskalle så jag va inte direkt glad precis... Hehe... Innan det var vi ju först och fikade som ni vet, sen lämnade vi Hannes och Emelie på stationen för de skulle åka hem till Norrköping!! Sen var jag och pappa på Nacka Forum på InterSport!! Vi köpte: En balansbräda som man ska träna knän, ben, vrister och rygg med, som man ska stå på minst en kvart om dan! Ett par "cykelbyxor" (utan vaddering) som jag ska ha när jag spelar handboll! Ett Schlatterskydd (stavning) för jag har schlatter, en grej i knäna som gör att man får ont, och om man har det där skyddet så får man inte ont! Två inlägg för hälen som man lägger i skorna så man inte får så ont, jag har ont i min vänstra häl! Och så köpte vi en ny vattenflaska för min ända gamla som var bra läckte! Tror det var det!! Och sen åt vi på Subway innan vi åkte till hallen där vi spelade handboll!! Vi hurrade även för Flisan (Felicia, i laget) som fyllde år!! Sen åkte vi hem och jag duschade och sen åt vi och sen satt jag lite vid TV:n och datan!! Jag tror det var typ det jag har gjort!! Och nu ska jag sova!! Vi ses imorron!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 5 maj 2013 12:35

Sitter och fikar i solen vid sjöstugan med mamma, pappa, bror, brors flickvän och hund!! Vi gick hit, det tar ca 30 min!! Juste jag kanske inte har sagt att Hannes, min brorsa, och Emelie, hans flickvän, e här!! De kom i fredagsnatt tillsammans med mamma och pappa som hade vart på konsert, Bruce Springsteen!! De åker hem när jag åker till cupen sen!! Vi kom till B-slutspel!! Vi kom trea i gruppen, så vi gick direkt till semifinal, då vi första matchen spelade okej, andra dåligt, sista bra!! Så vi förlorade 2 vann 1!! Det var kul iaf!! Nu känner jag mig otrevlig när jag sitter här med mobilen så jag bloggar lite senare!! Ses <3

Av Mathilda Bruhn - 4 maj 2013 14:52

... Till hndbollscupen!! E kanske en kvart kvar eller nåt!! Vet inte... Kommer resultat sen, puss <3

Av Mathilda Bruhn - 4 maj 2013 11:48

Sitter och borstar tänderna!! Ska spela handbollscup i eftermiddag!! Vi kommer vinna... Hoppas jag!! ;) Jag och Linnea gick och la oss kl 1 igår (eller idag) natt!! ;) Snart ska vi ut och göra nåt tror jag!! Ses sen! <3

??

Av Mathilda Bruhn - 3 maj 2013 18:42

Hej jo jag tänkte bara fråga om en sak!! Ska jag göra videobloggar på youtube oftare?? Jag gör ju videos på VideoFyMe ganska ofta men jag tänkte att alla kanske inte har det så kommenetea gärna vad ni tycker och om ni har VideoFyMe eller inte!! Skulle vara bra att veta!! Tack på förhand!! Kramizzzz!! <3

Av Mathilda Bruhn - 3 maj 2013 14:57

Sitter i stugan med Linnea!! Vi ska va ensamma tills typ kl 3 på natten!! Haha najjjjs!! Fan vad vi ska festa!! ;) Hahahah neh men grym kväll ska vi ha iaf!! :) Käka pizza och typ skratta ihjäl oss.. Eller?! ;) Jorå, så blir det nog varken vi vill eller inte...! Hahah ni känner väl mig och Linnea?? Nu ska vi göra nåt så vi ses senareeeeeeee!! Ses dåååååååå!! Hahah :)

Av Mathilda Bruhn - 1 maj 2013 15:53

In the car på väg hem från Trosa!! De var kul att träffa de, det var ett tag sen!! Vi åt på nåt café som hette Trosa Sjökrog! Jag åt ost och skink- paj och hallonpaj till efterrätt!! Nu kommer lite bilder!! Puss på errrr! <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards