mathildabruhn

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Mathilda Bruhn - 1 juni 2013 22:00

Hej, ville bara tacka er så mycket för att ni klickar in här och läsar!! Ni betyder allt för mig!! <3 Fortsätt med det och tipsa andra om den här bloggen (om ni gillar den)!! TACK SÅ JÄTTEMYCKET!! I <3 U!! Ni är BÄST!! Puss o kram <3

Av Mathilda Bruhn - 1 juni 2013 21:53

Sitter och kollar på Robert Gustafssons 25 års jubileum, mest för pappas skull men han e ju fan rolig!! ;-) Jag och Lilli kollade på Titanic igår, asså vi låg och GRÄT!! Jag brukar inte gråta men fy fan vad sorglig!! Hahah ni skulle ha sätt Lilli hon typ DOOOOOG!! Hon grät så mkt att hon hade kunnat fylla ett badkar, hahah nörd ;-P!! Jag grät lite, men asså shit Lilli, trodde du skulle bli uttorkad!! Men kan verkligen rekommendera den, fy fan vad bra men som sagt SORGLIG!! Vi åt chips och godis och bara slappade!! Kollade, som ni vet, på Letse Dance finalen oxå!! Markoolio vann jue!! Hejade nog mer på Oscar men båda va jättebra!! Visste ni att alla har ju såna här mål typ att: Om jag vinner ska jag äta mitt eget bajs!! Eller nåt sånt!! Markoolio sa att om han vann så ska han ringa till Sean Banan och säga att han (Sean) e den bästa rapparen i världen!! Båda de e ju rappare och Sean Banan e ju väldigt "oseriös" men Markoolio e ju "seriös" så det vill han ju inte direkt göra... Men varsegoh Marko, här haru luren och här äh numret!! Ring ring ;-)!! Nu ska jag fortsätta att kolla på TV och slappa!! Natti nattiiiiii!! <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards