mathildabruhn

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Mathilda Bruhn - 25 juni 2013 21:53

Har lust att skriva ett sånthär långt, grymt inlägg med mkt kännslor!! Vad vill ni läsa, vad vill ni att jag ska skriva om?? Skriv i kommentarerna så kanske jag väljer just DIN idé!! :-) Så kommentera nu!! Ses imorron, love ya <3 :-*

Av Mathilda Bruhn - 25 juni 2013 21:17

Sitter o kollar på Mannen Som Talar Med Hundar!! Kollade förut på Allsång På Skansen!! Måns är ju SJUKT söt!! ;-) <3 Har hans autograf!! Vill ni veta hur det gick till så får ni kommentera!! :-) Nu ska vi äta vattenmelon!! Typ godaste frukten, iaf på sommaren!! Kan lägga upp lite bilder BARA för att göra er avundsjuka!! ;-) Neh skoja bah! Imorron blire shopping ned mami <3 Najjjjjjsigt!! :-) Nu blire vattenmelon!! See ya!! #I #love #my #life <3

Av Mathilda Bruhn - 25 juni 2013 15:36

Stekt de själv!! #stolt

Av Mathilda Bruhn - 25 juni 2013 10:45

Har en bra o en dålig nyhet... Vi börjar med den bra: Jennifer kommer hit på måndag!! Alltså Jennifer Lindell, min bestie festie!! :-) <3 Ska bli jättekul, vi har inte setts på länge!! Och sen den dåliga nyheten: Jag har röda bett över typ hela benen/vristerna, 2 knottbett o sen nåra andra små bett som kliar... Inte myggbett för jag e allergisk mot det så det skulle jag märka!! Men när Jennifer kommer hit ska vi ha skitkul!! Vi ska bada, rida på Nysved, blogga, göra videobloggar (det lovar jag, det var jättelängesen jag gjorde det!! Men nu ska jag gå upp o äta frulle!! See ya <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards