mathildabruhn

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Mathilda Bruhn - 26 juni 2013 22:29

Japp, det var sjukt kul!! Dagens höjdpunkt: JAG TRÄFFADE ROBIN STJERNBERG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 Han hade signering av hans nya album som släpptes idag!! Så man fick köpa skivan o sen signerade han den oså signerade han även en plansch som man fick!! FETT COOLT!! Ni får bilder senare för de är på mobben o nu bloggar jag från iPaden!! :-) Fast jag ser puckad ut på bilderna men jag var helt skakis!! Det var skitkul!! Dagens bottennapp: Jag, och mamma, fick ont i fötterna av att gå/stå så mkt!! Men jag ska göra en hjul men det gör jag imorron för nu tittar jag på fotboll!! Brasilien- Urugay 1-1!! Men jag kan säga vad jag köpte!! 1 T-shirt, gul/grön m. typ nitar o diamanter, på M&Q!! 1 skiva då... <3 Tuggummi ;-) Neh sry ska hålla mig till kläderna/accessoarerna! 3 par örhängen på nåt ställe inne i Åhléns, gallerian där!! 1 sport-bh, på Lindex!! 3 toppar (asså inte T-shirt's utan "bh-toppar", på Lindex!! 1 tjocktröja på Hollister, rosa m. vit text!! 1 par mjukis-shorts på hollister, typ turkosa tror jag!! 1 T-shirt på Hollister, svart m. rosa text!! Tror det var det!! Som sagt bilder på mig o Robin kommer, idag eller imorron!! Puss på er mina fina <3

Av Mathilda Bruhn - 26 juni 2013 10:27

Asså det är nåt fel på mig... De senaste 3 dagarna har jag inte somnat förren typ kl 1!! Jag vaknar, eller blir väckt då ;-), kl 10.15 typ o sen kan jag inte somna... Asså fine att jag inte somnat kl 10 men kl 1, asså fy... Inatt gick jag ut o la mig i soffan för det var så varmt i mitt rum!! :-/ Men, men... Idag ska jag till mammas jobb o äta lunch med henne o sen ska jag va med henne på hennes jobb en stund o sen ska vi SHOOOPPAAAAAA!! Yeeey!! :-) <3 Men nu måste jag gå till bussen så jag inte missar den!! Puss puss <3 Kom ihåg att jag älskar er!! <3 :-*

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards