mathildabruhn

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Mathilda Bruhn - 18 juni 2013 21:35

KOM IGEEEEEN O FRÅÅÅÅÅÅÅGA!!!!!!!!!! <3<3

Av Mathilda Bruhn - 18 juni 2013 17:58

Japp, klickade runt lite på skvallerbloggar bara och sen ser jag: SHIT, JAG ÄR MED :O, chocken som uppstår... Men läs hennes inlägg här: http://www.ryttarskvaller.webrider.se/nacka-ridklubb/ Vi ses mina fina <3

Hahah, bilden säger allt om reaktionen!! Neh men den var lite kul!!

Av Mathilda Bruhn - 18 juni 2013 14:39

Nu får det väl ändå vara nog..!! Skärp ihop er för fan och tänk lite, eller är det för mkt begärt av er ärthjärnor..?! Ni äger inte denna jord och alla, ALLA har rätt att ha en åsikt, att tycka nåt om nån eller nåt!! Och att få framföra denna åsikt, SÅ LÄNGE DET SKER PÅ ETT SCHYST SÄTT!!!!! Att säga, Neh hen är jättedålig eller det är ju jättetråkigt hur kan du tycka så?? Ehhhh jamen okey låt mig se... Jag tror att jag sa att JAG tyckte så... Eller var det inte så?? Joooo men titta så var det ju ja, jag sa aldrig att du tycker så eller behöver tycka så!! Eller?? Läs igen... Juste så stog det ju..!! Och du får tycka att nånting är tråkigt eller att nån är dålig, dum etc. Men respektera att JAG tycker som jag gör!! Är det så jävla svårt?! Och JA, jag är förbannad nu, riktigt jävla förbannad!! För jag tycker att ni som gör såhär är ärthjärnor, ÄRTHJÄRNOR!! T.e.x som jag som gillar Darin hade en Darin-tröja på mig en dag... Då kommer en tjej fram och säger: Hur kan du ha den där tröjan på dig?? Han är inte snygg eller bra... MEN JAG TYCKER DET!!!!!!!!! Eller några i våran klass som skrev Fuck JB och typ Hatar JB på sina armar, fast de hade ALDRIG gjort det om det inte hade varit så att jag och några andra i klassen hade gillat honom!! Asså de behöver inte gilla honom men att skriva så bara för att några i klassen gillar honom ÄR INTE OKEJ!! Det hade det inte varit annars heller men då hade de aldrig gjort det... Asså skärp er, det här beteendet känns så sjukt 2009, eller tycker ni inte det?? År 2013 ska man lyfta fram varandra och acceptera att folk tycker som de gör!! Och som jag har sagt 1000 ggr så accepterar jag att ni inte gillar någon eller något men acceptera att jag gör det!! Tack...

Så sant... Även om JB skulle göra en låt som de där som skriver Fuck JB på sina armar tyckte var jättebra så skulle de ALDRIG erkänna det bara för att det är han... SJUKT..!! Hoppas verkligen folk skärper sig... För just nu har jag lust att spy på vissa personer!! Ses...

Av Mathilda Bruhn - 18 juni 2013 10:57

Ligger i sängen, vaknade för 10 min sen!! Ska upp och äta frulle och sen ska jag ut med min underbara katt <3 Nuttisen då... <3 :-* Vi ses senare!! Puss <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards