mathildabruhn

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Mathilda Bruhn - 17 juni 2013 13:38

Vad ska ni göra på midsommar?? Själv ska jag göra samma sak som alltid!! Åka till våra kompisar på Lundby Gård!! Det är jättekul, de har två hundar och de bor granne med ett stuteri!! För typ två år sen var det en jättegullig häst där!! Den var bara ett år, jag myste massor med den!! Fast den är såld :( Men det är iaf jättekul där!! Vi spelar bol, eller vad det heter och badar och fixar midsommarstången och plockar blommor, kollar på film, äter god mat och snacks, grillar korv på natten och jaa, allt som hör till!! Vad ska ni göra?? Ska ni oxå åka iväg eller ska ni bara vara hemma?? Skulle vara kul att läsa!! Nu ska jag fixa mig inför poolpartyt!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 17 juni 2013 11:57

Sry för dålig update men har inte haft tid!! Men på fotbollscupen kom vi 3:a i B-slutspelet!! :) Blev straffar mot IFK Viksjö!! Fast vi borde ha vunnit den matchen utan straffar men men, det blev som det blev!! Jag slog en jättedålig straff!! Blev verkligen INTE nöjd över den!! Men vi vann ändå med 2-1 på straffarna!! Moa, våran målis va GRYM!! Idag ska jag på poolparty hos Nessi (Vanessa) i fotbollslaget!! Hela laget kommer, ska bli skitkul!! Jag ska ta bussen dit!! Men nu ska jag borsta tänderna så vi ses sen, puss <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards