mathildabruhn

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Mathilda Bruhn - 9 juni 2013 21:54

Dagen va GRYM!!!

Av Mathilda Bruhn - 9 juni 2013 19:11

Råkade lägga upp fel bilder förut men nu får ni på hela outfiten!! Hahah duktiga jag!! NOBADY IS PERFECT SO FUCK THEM WHO TRY TO BE, JUST BE YOUR SELF, YOU CAN'T BE MORE PERFECT THEN THAT!!!!!

Av Mathilda Bruhn - 9 juni 2013 14:12

Idag fyller min hund Jatzie 4 år!! Hipp hipp HURRAAAA!! Hoppas du får världens grymmaste dag, älskar dig MEST!!! Världens finaste... Njut av bilderna...

Av Mathilda Bruhn - 9 juni 2013 13:41

Magtröjan (som är utan axelband, det är banden från min top som syns) kommer från Lindex! Byxorna är oxå från Lindex!! Tjocktröjan (eller vad man säger?!) är från Stadium eller Inter Sport!! Halsbandet är från en marknad!! Ni får bilderna från examen senare för de är på mobilen och nu bloggar jag från iPaden!! Ses <3

Av Mathilda Bruhn - 9 juni 2013 11:02

Godmorgon!! Jag tänkte bara fråga om inte ni kan börja kommentera lite mer?! Det är inte kul att blogga om ingen kommenterar!! Jag ser ju på statistiken att det är många som klickar in här osv så vrf kommenterar ni inte?? Jag går ju in här varje dag och skriver till er, så borde inte jag få nåt tillbaka?? Så snälla börja kommentera!! Eller vill ni att jag ska sluta blogga?? Det vill inte jag, men om ingen kommenterar så försvinner liksom lusten till att blogga!! Ni kommenterar ju ibland att ni vill att jag ska blogga mer så om vi gör en deal?! Jag bloggar mer = ni kommenterar mer!! E det bra?! Tipsa gärna folk om bloggen oxå!! Kommentera även gärna om ni vill att jag ska ha en frågestund, this or that, göra fler videobloggar och om jag ska göra videobloggarna på VideoFyMe eller youtube, byta layout eller header osv!! Aja nu ska jag fixa iordning mig (ni får outfitbild sen) så puss puss!! <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards