mathildabruhn

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Mathilda Bruhn - 19 juni 2013 22:12

Att jag fick frågor från en tjej, nämner ej namn, som var såhär: Har du mens?? Är du oskuld?? Och jag tänker INTE svara på det!! Och sen, vem fan frågar en 12-åring om hon är oskuld?? VEM GÖR DET?? Jag e 12 år!! 12 år!! Så chilla lite!! Men aja!! Natti Natti <3

Av Mathilda Bruhn - 19 juni 2013 22:03

Är hemma från avslutningen nu!! Det var jättekul!! Vi spelade handboll, grillade korv och marschmallows (stav?) och bara hade det MYYSSS!! Imorron drar vi till Lundby Gård, våra kompisar, och vi kommer hem på lördag... Tror jag?!?! :O Joo så måste det varar!! Lördag ja, då kommer vi hem!! Jag glömde min mobil hemma när vi skulle på avslutningen, oopsi, så därför får ni inga bilder... Eftersom jag inte har nåra!! :-P Jag svarar på frågorna på lördag kväll så ni har tills då på er att fråga!! Så fråga myyyyyycket!! ;-) Nu ska jag checka vad som är på teven och borsta mina tänder!! Najjsigt bajjsigt!! Jo förresten, jag ska vara kattvakt åt våra grannar på lördag!! :-) Deras katter heter Sötnos och Pysen och de är JÄTTESÖTA, fast Sesam är sötast av alla!!!!! <3 De ska va kattvakt åt honom imorron o på fredag!! :-) Neh vi ses!! Puss pussssss!! <3

Gooooodnaaaaatt!! ;-) <3

Av Mathilda Bruhn - 19 juni 2013 17:33

Sitter o kollar på BTR meh Liiiiinnea!! Vad gör niiiiii dåååååååh?? Jag är feeeeetttt roliiiiig!! Hahah, jag skojah bara!! Vi ska på avslutning med handbollslaget sen!! Kattis, Linneas mamma, kommer och hämtar oss!! Hon kommer typ om 30 min tror jag!! Ni får update sen!! Puzz puzzzzz!! <3

:-)

Av Mathilda Bruhn - 19 juni 2013 13:49

Sitter i soffan med Lilli!! Vi har precis ätit och ska snart gå ner och bada!! Vädret är GRYMT här idag!! :) Kul att det har kommit så många frågor till frågestunden men FORTSÄTT att fråga!! Ju fler frågor, desto roligare!! :) Nu ska vi fortsätta chilla och sen ska vi bada!! Puss <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards