mathildabruhn

Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Mathilda Bruhn - 24 juni 2013 22:32

Va ute med mamma, pappa o Jatzie förut!! O gissa vad som hände... Jo det kom en hel jävla knott-armé o anföll mig!! Fick två rejäla bett på benen o aj fan vad det gör ont!!! Har suttit med en isbit emot i typ 20 min men nu ligger jag i sängen!! Mamma o pappa jobbar ju så kan inte va uppe så länge!! Betten blir fan enorma o stenhårda med en röd prick i!! Men grattis grattis Mathilda, vem skulle det annars hända om inte dig??!! :-/ :-( Men nu ska jag chilla!! See ya tomorrow!! <3 Puss puss <3 :-*

Av Mathilda Bruhn - 24 juni 2013 17:44

Haft typ sega-dag idag!! Först sov jag till typ 10.15 då pappa ringde o väckte mig, tack då... :-/ Neh annars hade jag väl sovit hela dan... ;-) Men sen kollade jag på TV till kl 14.45 (!!) o sen gick jag ut o lira lite fotboll i 30 min typ, så helt slö va jag inte ;-), sen gick jag ut me katten i typ 30 min o sen solade jag i typ 1 o en halv timme!! Sen gick jag in o nu har jag läst en stund!! Så rätt så lugn dag idag!! Pappa kommer hem om typ 30 min!! Ikväll ska vi först äta kvällsmat o sen ät vattenmelon!! Jipiieeee!! Älskar det!! Nu ska jag nog läsa lite mer, GRYM bok!! Men först ska jag dricka, har ont i huvudet!! Puss puss <3

Av Mathilda Bruhn - 24 juni 2013 14:43

Sitter i pyjamas o kollar TV, har gjort det heeela dan!! Seg människa vare här ja!! Men nu ska jag byta om o gå ut lite!! Vafan jag kan inte sitta här hela dan!! Vi ses senare!! Kanske i en videoblogg?! Hwo knows... ;-) <3 puss på errrr <3

Av Mathilda Bruhn - 24 juni 2013 11:28

Sitter o känner efter om jag lever eller inte!! Neh men är sjukt seg!! Vädret här är varmt men ganska mulet!! :-/ Nu ska jag fortsätta sega mig o se om jag kan börja leva igen!! ;-) Puss <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards