mathildabruhn

Alla inlägg den 22 juni 2013

Av Mathilda Bruhn - 22 juni 2013 22:40

På onsdag ska jag ta bussen in till mammas jobb o sen ska vi gå o käka o sen ska jag följa med till hennes jobb o sen (blev mkt "o sen" nu) ska vi gå ifrån lite tidigare o sen (igen ;-P) ska vi gå ifrån tidigare o gå o shoppa på stan!! Yey :-) Shoppingonsdag me mami!! Kan det bli bättre?? :-) <3 Ni får bilderna imorron för det går skitsegt, som jag sa!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 22 juni 2013 22:25

Håller på att ladda upp videon med svaren men det går i typ SNIGELFART!! Men länkar så fort den kommer upp!! Kollar på fotboll just nu typ Confederations cup!! Italien-Brasilien 1-2!! E skittrött o det hör man på videon men aja!! Nacken är bättre idag men den är inte 100 bra!! Som sagt, sluta=sluta NU!! Men men... Ni får bilder sen men vårt internet är typ slut så det går LÅNGSAMT!! Men vi ses!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 22 juni 2013 19:53

Ska filma varen på frågestunden nu!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 22 juni 2013 00:38

Ligger nu i sängen o ska sova!! Dagen va jättebra utom nu för jag har ont i nacken/ryggen för en kille som INTE vet vad sluta betyder gjorde illa mig!! Inte med mening men ändå, Sluta=SLUTA!! Inte om 17 år utan NU!! Men papi har gett mig massage så imorron när jag vaknar så hoppas jag att det är BORTA!! Håll tummarna! Imorron kommer även svaren på frågorna så PASSA PÅ ATT FRÅGA!! Ni kan fråga fram tills typ kl 16 eller nåt!! Ni får bättre uppdatering o bilder imorron!! Puss puss på errr <3 /Från tjejen med ont i nacken!!

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards