mathildabruhn

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Mathilda Bruhn - 27 juni 2013 22:19

Sitte o kollar på fotboll!! (Ja, jag är en fotbollsnörd ;-) ) Spanien-Italien 0-0!! Asså om det är nåt lag som jag hejar på utom Sverige så är det Spanien!! Fast sen kommer Italien så hatar när de möts!! Tycker Balotelli i Italien e SJUKT cool!! Men idag har jag sovit till kl 11, då ringde pappa o väckte mig :-/ Sen så har jag segat mig igenom hela dan!! Va typ mulet hela dan så kollade mest på TV o va ute med kissen!! Hade ingen lust att blogga förut, hade ingenting att skriva! Inget inspo eller power att ge er!! Så valde att spara mig till nu ikväll!! Åt lite popcorn o drack saft idag oxå!! Oopsiii, fredagsmys på en torsdag... :O Hahah sssch, säg inget, då kanske polisen kommer :O :S ;-) GUUUD SÅ RRRRROLIG JAG ÄÄÄÄR!! ;-P Nehrå, ska inte satsa på komiker, ni behöver inte oroa er, LOVAR!! ;-) Neh nu ska jag kolla på fotbollen!! See ya!!

Nae, jag är inte normal, o det vill jag inte va heller!! Jag vill sticka ut, inte va en i mängden... Tråååkigt!!

Av Mathilda Bruhn - 27 juni 2013 20:05

Va ute o lekte o hoppade lite med Jatzie förut!! Hon va riktigt jobbig i början!! Vissa dagar blir man bra så irriterad på henne!! Hon försöker sticka iväg o ä bara SJUKT jobbig!! Men då blev jag förbannad på henne o då skötte hon sig i slutet!! Men hon är sån ibland o det är bara o acceptera!! Jag älskar henne ändå!! ;-) <3 Nu ska vi äta, puss puss <3 Kommer mer update om dan oså sen... <3

Av Mathilda Bruhn - 27 juni 2013 14:05

<3

Det satt en lapp på skivan därför är det lite konstigt ovanför R:et!! <3

[Bild]

<3<3 Som sagt, jag vet att jag ser konstig ut på bilderna men jag var helt skakis o jättenervös!! <3<3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards