mathildabruhn

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Mathilda Bruhn - 1 september 2013 21:47

Nu är jag hemma o har internet så jag kan blogga igen!! :-) Helgen var asgrym!! Först åkte jag ju båt till Gällnö där deras stuga är då!! Sen la jag in mina saker, sen badade vi!! Sen åt vi grillad korv!! Sen körde vi handboll, sen spelade vi kort, sen badade vi o efter så dansade vi på bryggan!! Fy fan vad kul det var!! Seriöst, hade ont i magen av skratt!! Sen körde vi handboll igen, sen åt vi grillat till kvällsmat, sen kollade vi på sommarkrysset o åt popcorn o godis o drack läsk o bara hade allmänt mys!! Sen gick vi upp o bäddade o pratade o spelade på min mobil, sen borstade vi tänderna oså osen snackade vi osen sov vi!! Sen idag väckte Lilli mig kl 9.35 Hon vaknade typ 8, knäppa människa!! ;-) <3 Sen åt vi frulle, sen spelade vi handboll, sen åt vi lunch, sen packade vi osen åkte vi båt hem!! Så helgen va jättebra men nu ska jag sova!! Puss <3

Ser ni mig?? ;-) <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards