mathildabruhn

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Mathilda Bruhn - 7 september 2013 23:12

Min dag har vart bra!! Hur har eran vart??

Jag och en PIGG Pelliot på ärvarvet på Gunnorp!! 3:e plats, var så sjukt stolt över min lilla bebis!! Tillsammans är vi oslagbara!! #världens #finaste #powni #MammasLillaPelliot <3

Av Mathilda Bruhn - 7 september 2013 21:31

Av Mathilda Bruhn - 7 september 2013 17:58

Att jag för ett tag sen sa att jag kanske skulle byta till mathildabruhn.se ist?? Vet inte om det var när jag hade på bloggo.nu eller här men det spelar mindre roll!! Jag tror att jag tänker göra det nu!! Tycker ni det?? Kan ni inte snälla vara lite delaktiga nu, blir faktiskt lite besviken på er... Jag tar mig tid o går in här o bloggar minst 3 inlägg per dag!! Ibland kommer jag för sent till skolan för att jag gick in här o skrev ett inlägg till er!! O INGEN tvingar mig till det, jag gör det för ER skull!! Jag älskar att läsa era kommentarer o idéer... Men nu kommer det typ inga kommentarer längre!! Fattar ni hur tråkigt det är, hur uppriktigt ledsen o besviken jag blir!! Det bryter ner min vilja att blogga, fast egentligen ÄLSKAR jag det här!! Så snälla, kan ni ta en halv minut av ett 24 timmar långt dygn o skriva en liten kommentar... Det skulle värma nåt OERHÖRT!! O då menar jag inte bara idag utan, ja inte varje dag men varannan-vartredje kanske?? Skulle bli så glad!! Så ta nu snälla en minut skriv vad ni tycker, .se eller bloggplatsen.se osen skriv 1 sak som är bra med min blogg o 1 sak som kan bli bättre (ni får gärna skriva fler om ni vill såklart)!! Det är väl inte så mkt begärt?? Jag tillbringar ju faktisk typ en halvtimme varje dag med att skriva inlägg till er!! Annars kanske jag slutar blogga (o det menar jag!!) fast det kanske är det ni vill...

Ha det bra nu fina läsare!! Puss <3

Brooosch <3

Av Mathilda Bruhn - 7 september 2013 15:58

Charmiga små barn ;-)

Av Mathilda Bruhn - 7 september 2013 15:16

Seriöst, spyr snart!! Vet inte vrf, så mkt åt jag väl inte?? En o en halv korv o 2 marschmallows med Marie-kex!! Men är iaf sjukt mätt!! De vuxna sitter o dricker kaffe just nu så då passar jag på att blogga lite!! Är ledsen att jag inte hann göra en haul innan jag åkte hit men det kommer en på tisdag!! O nu LOVAR jag!! Annars får ni komma o kasta tomater på mig medans jag är fastkedjad vid en stolpe!! ;-) Men nu ska jag gå ut o försöka va lite social, tror ni jag lyckas?? ;-) Ses sen <3

Peace out jaooooo!!

Av Mathilda Bruhn - 7 september 2013 13:27

Taggaaaaad!!

Av Mathilda Bruhn - 7 september 2013 10:09

Idag ska vi ha kräftskiva o fira min brorsa som har fyllt 20!! De som kommer är min mormor o morfar, morbror, mammas mormor, o mina brorsor Eric o Jonte!! De kommer typ halv 2!! Men nu ska jag fixa mig o gå ut så puzzzzz <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards