mathildabruhn

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Mathilda Bruhn - 11 september 2013 21:48

Förut var jag ute med Jatzie på ängen, vi började med att racea tvärs över den osen satte vi oss o bara myste i säkert 40 min!! Vi bara satt där o jag berättade för henne hur mkt jag älskar henne, tror att hon kände sig så speciell som hon är för mig, hon är den ända som vet ALLT om mig, seriöst ALLT!! Att hon första julen tuggade sönder min nya mp3-spelare som jag inte ens hann använda 1 gång, eller att hon har tuggat sönder hälften av mina foppatofflor när hon var valp gör inget... Det spelar ingen roll, de går att ersätta men hon kan aldrig ersättas, never EVER!! Finns INGEN som hon, hon är en på miljonen!! Det bästa som hänt mig!! Sen första gången jag såg dig så visste jag att det skulle bli DU, fanns ingen annan som hade det där speciella!! Hela familjen sa med en gång "henne ska vi ha"!! Var aldrig nån tvekan!! Min bästa vän, min andra hälft. För det är verkligen så, hon är min andra hälft, en del av mig!! Mår hon dåligt, mår jag dåligt, mår hon bra mår jag bra!! U smile I smile...

Utan dig är jag inget, som en plånbok utan pengar, som granen utan sina barr, som en dusch utan vatten eller en lampa utan ljus...

Kronblommas Judith "Jatzie", finaste man kan tänka sig... <3

Av Mathilda Bruhn - 11 september 2013 13:51

Slutade halv 1 idag, snacka om chill!! Nu kollar jag på TV, det regnar samtidigt som solen skiner ute så det kommer bli REGNBÅGE!! :-) Idag ska jag inte göra nåt, bara chilla o gå ut med Jatzie!! MIN SKIVA KOM IDAG OXÅ #happy #girl #right #HERE !!

<3<3 Och fick reda på att Justin ska göra nya låtar och en ny film innan jul!! Filmen ska heta Believe, gissa vem som ska kolla på den!! ;-) JAG!! :-D Men nu ska jag äta varma mackor!! Puss <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards