mathildabruhn

Alla inlägg den 24 september 2013

Av Mathilda Bruhn - 24 september 2013 14:37

Jag använder mitt Beautifying Nail Kit från Premier!! Såhär ser det ut:

Då ingår ett Buffing Block, en nagelfil, en nagelbandsolja och en handkräm!! Vi köpte den på rea för 399 kr men egentligen kostar det 499 kr tror jag!!

Då börjar jag med Buffing Block'et, det är ett block som finns som två sidor med "slippapper" (den blåa o den gråa) osen den vita sidan som man tar sist så att naglarna glänser o det sitter kvar i typ 2 veckor!! Mycket snyggare o bättre för naglarna än nagellack!!

Sen smörjer jag in händerna med handkrämen!! Den är jättebra o luktar sååååå gott!!

Sen smörjer jag in nagelbanden med nagelbandsoljan!! Den är jättebra o luktar oxå sjukt gott!!

Jag är jättenöjd med den här produkten!! Den är verkligen jättebra o jag rekommenderar den starkt!! Här ser ni före-efter!! Den övre är före o den undre är efter!!

Dödstråkig, ful, sliten hand med såriga nagelband!!

Levande och fräsch hand med sååååååååååååååå snygga, glansiga naglar!! De fula nagelbanden är NÄSTAN borta!! GRYMT jueee!! :-)

Av Mathilda Bruhn - 24 september 2013 13:47

Började ladda upp en video i TORSDAGS o den har knappt kommit nån vart!! Asså seriöst!! Det är en haul!! Men aja, lägger upp den här när det är klart!! Skolan idag var chill!! Vi åt korv o pasta o slutade kvart i 1!! Chillipill!! Nu har jag ätit hamburgare sen igår o kollar på Sjukhuset på TV!! Träning sen :-) Men nu ska jag kolla på TV osen spela dator!! Puss <3

Förresten har ni gjort nya uppdateringen för iPhone o iPad osv?? Vad tycker ni?? Jag tycker den är skitful!! Usch!! Eller vad tycker DU??

Av Mathilda Bruhn - 24 september 2013 09:44

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards