mathildabruhn

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Mathilda Bruhn - 2 september 2013 20:42

Vi hoppade lite!! Asså inte högt typ 40 cm!! Mest för att få in några små språng i kroppen efter sommaren!! Jag red Charlie!! Han var SJUKT taggad!! Han drog iväg 1 gång o hoppade ett travhinder i galopp o snurrade runt i en cirkel när vi skulle stog först i ledet!! Men han är sjukt rolig!! Tänkte berätta lite om min framtida stjärna!!

Han är en D-ponny på ca 145 cm!! Han blir lätt stressad o kör upp huvudet i vädret, speciellt i skritten!! Han är en väldigt känslig häst som man inte bara hoppar upp på o rider i perfekt form o allt bara sitter på en lektion, då måste man va typ Malin Baryard eller nåt!! Man behöver rida några gånger på honom för att få in rätt känsla!! Men en sjukt rolig ponny!! Riktigt go o aa, en allmän superponny!! Men detta året ska jag rida Jackpot osen går jag över på Charlie!! Men kommer rida han nån gång ibland nu oxå just för att få in en bra känsla på han!! Typ Jackpot 2-3 lektioner osen Charlie 1 osv!! Kommer nog oxå rida Rascen nån gång ibland för det är SÅÅÅ nyttigt att rida olika hästar!! Annars stannar man liksom upp i sin utveckling!! Så kanske Jackpot 2-3 gånger sen Charlie sen Jackpot sen Rascen sen Jackpot 2-3 gånger sen Charlie sen Jackpot sen Rascen osv!! Ungefär så!! Men nu ska jag kolla på idol!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 2 september 2013 15:46

Tror jag ska satsa på Charlie idag!! Känner att jag måste rida in mig lite på honom för han är ingen lätt ponny!! Väldigt pigg o energisk men väldigt känslig!! Men jag älskar utmaningar så han är en häst för mig!! Vi hörs efter ridningen!! Puss <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards