mathildabruhn

Alla inlägg den 3 september 2013

Av Mathilda Bruhn - 3 september 2013 21:14

Godnatt <3

Av Mathilda Bruhn - 3 september 2013 17:45

När ni läser detta är jag nog på handbollsträning!! Men jag tänkte skriva vad jag har för "mål" att jag ska ha gjort med Jackpot när detta året är slut!! 1. Ha startat några hopptävlingar på ca 70 cm o en dressyrtävling!! 2. Få till en ridlektion där formen o ställningen funkar o är helt korrekt, ett SVÅRT MÅL PÅ HONOM som kräver sååååå mycket av mig, får se om jag klarar det!! Han vill ju gärna springa ifrån arbetet så vi får se!! Aa det var typ de två målen!! Egentligen är jag inte intresserad av dressyrtävlingar men det kan vara bra för både honom o mig!! Men vi ses, puss <3

Av Mathilda Bruhn - 3 september 2013 15:27

Sitter nu o skriver lite tidsinställda (detta är dock live ;-)) med JB's Eenie Meenie på hög volym!! En grym låt o snacka om att han var fett söt när han var mindre!! Nu var den slut så nu kommer... As Long As You Love Me ist!! 16.20 äre handbollsträning!! Imorgon ska jag o mamma först åka o shoppa osen kolla på bio!! Hur Många Kramar Finns Det I Världen?! Fortsättningen på Hur Många Lingon Finns Det I Skogen!! Så himla go film, sååå mysiga karaktärer *ryser* Men nu ska jag fortsätta att skriva tidsinställda så puss!! <3

Av Mathilda Bruhn - 3 september 2013 07:47

Hinner ingen Dagens Outfit!! :-/ Måste dra!! Puss <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards