mathildabruhn

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Mathilda Bruhn - 4 september 2013 20:37

Filmen var jättebra!! Den handlar om uvecklingsstörda människor som bor tillsammans på typ ett litet hem för utvecklingsstörda!! O asså den e så bra, äääääääälskar de utvecklingsstörda, blir kär!! Så himla goa!! Men nu ska vi dricka smoothie o äta mackor!! Puss o godnatt <3

Av Mathilda Bruhn - 4 september 2013 17:34

Popcorn, Gott & Blandat o dricka inhandlat!! Snart börjar filmen!!

På Nacka Forum köpte jag 4 par byxor, en typ väst, ett nagelkit, ett linne!! Var typ det!! Mamma köpte en blus!! Men vi hörs senare!! Kramizzzzz <3

Av Mathilda Bruhn - 4 september 2013 13:03

Inför shopping o bio med Mami!! Hon kommer typ vid två!! Vi slutade halv ett idag, najjs va?? Sitter på pappas jobb o lyssnar på musik!! If I was your boyfriend I never let you go... ;-) Idag i skolan hade vi först SO sen rast sen Matte sen Lunch sen Idrott sen slutade vi!! Najjsig dag, fast jag hatar SO!! Fast idag vars det helt ok ändå!! Men vi ses sen, kommer en haul idag eller imorron så håll koll på yt!! Puss <3 Förresten kör en snabb outfit!!

Linne från H&M, tröja från Hollister <3

Byxor från H&M o sen mina mörkblåa Converse!!

Puss <3 :-*

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards