mathildabruhn

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Mathilda Bruhn - 23 september 2013 21:28

Min dag var såhär: Först firade vi mamma imorse, sen var jag i skolan o det var strömavbrott så självklart finns det ingen lagad mat så vi fick äta mackor, äpplen och dricka mjölk eller vatten!! Alla var såååå hungriga!! :-/ Men efter skolan så följde Emma med mig hem o vi åt, skrattade, kollade TV, spelade SIMS, skrattade lite mer, lyssnade på JB <3 o busade... ;-P Vi åt hamburgare till kvällsmat osen tårta såklart!! Just nu ligger jag i sängen omgiven av mina djur!! Jatzie ligger vid fotänden nedanför sängen o Sesam ligger vid mina fötter I sängen!! :-) Har saknat honom så sjukt!! Min lilla bebis <3 Men nu ska jag sova, har lite ont i huvet, hoppas det går över!! Puss <3

Gulliga små djur <3 I am a lucky girl...

Av Mathilda Bruhn - 23 september 2013 07:49

Vi hittade Sesam igårkväll!! Asså är så jävla glad!! Då gör det inget att ÅFF spelade jättedåligt o förlorade med 2-0 eller att det regnade när vi gick till tunnelbanan!! Who cares?? Sitter just nu bredvid honom i soffan!! Så det är anledningen till att jag inte bloggade igår!! Kände att jag ville prioritera honom!! Han låg nere vid mina fötter i min säng o SNARKADE igår!! Åhhhhhh vad jag har saknat honom <3 Idag fyllde ju mamma år o hon fick en Rattmuff av mig, ett par örhängen, en kamera, en bok o aa tror det var det för kameran o örhängena var ganska dyra!! Men nu ska jag mysa med Sesam o Jatzie osen åka till skolan!! Puss <3

Trött efter 10 veckor i skogen... :-) <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards