mathildabruhn

Alla inlägg den 27 september 2013

Av Mathilda Bruhn - 27 september 2013 22:23

Började skolan kvart i 10 o slutade 2!! Fett chill!! Vi åt skinkstek, potatis, brunsås o äppelmos!! Sen cyklade jag hem o åt mellis o kollade på TV sen bytte jag om o åkte till stallet o red!! Sofia sa att jag skulle ta Dumle!! Vi red utan att hålla i tyglarna o använde bara vikthjälperna!! Väldigt svårt på Dumle men det gick bra till slut!! Sen efteråt så borstade jag honom ordentligt, ryktade o myste massor!! Sen myste jag lite med Jackpot oxå!! Sen släppte jag ut hästarna osen åkte jag ut till stugan o vi åt taco fast med kyckling istället osen åt vi glass!! :-) Nu kollar jag på Idol, eller aa just nu äre nyheter men snart börjar idol igen!! Imorrn ska vi på Sennenträff!! Mina brorsor o Erics flickvän är här!! Men vi ses imorrn!! Puss <3

Hay Day!! :-)

Av Mathilda Bruhn - 27 september 2013 18:15

Har ridit Dumle!! En ganska ny häst som är väldigt pigg o lätt stressad o känslig!! Hade inte ridit honom innan!! Satt upp o liksom aha, ny häst, hur ska man rida honom osv!! Men vi passade som HANDEN I HANDSKEN!! Seriöst, har typ inte haft denna känslan sen Cherry!! Har bara ett ord att säga P E R F E K T I O N!!

Dumle, I LOVE YOU... <3

[Bild]

[Bild]

I LOVE YOU 2 min lilla bus-powni!! <3

Av Mathilda Bruhn - 27 september 2013 09:16

Outfit:

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards