mathildabruhn

Alla inlägg under juni 2013

Av Mathilda Bruhn - 9 juni 2013 11:02

Godmorgon!! Jag tänkte bara fråga om inte ni kan börja kommentera lite mer?! Det är inte kul att blogga om ingen kommenterar!! Jag ser ju på statistiken att det är många som klickar in här osv så vrf kommenterar ni inte?? Jag går ju in här varje dag och skriver till er, så borde inte jag få nåt tillbaka?? Så snälla börja kommentera!! Eller vill ni att jag ska sluta blogga?? Det vill inte jag, men om ingen kommenterar så försvinner liksom lusten till att blogga!! Ni kommenterar ju ibland att ni vill att jag ska blogga mer så om vi gör en deal?! Jag bloggar mer = ni kommenterar mer!! E det bra?! Tipsa gärna folk om bloggen oxå!! Kommentera även gärna om ni vill att jag ska ha en frågestund, this or that, göra fler videobloggar och om jag ska göra videobloggarna på VideoFyMe eller youtube, byta layout eller header osv!! Aja nu ska jag fixa iordning mig (ni får outfitbild sen) så puss puss!! <3

??

Av Mathilda Bruhn - 8 juni 2013 23:14

Kom bildbomben från igår som jag laddade upp förut upp?? Tror inte det?? Får damp!! Sitter just nu och kollar på Indiana Jones!! Chill!! Aja, laddar upp bildbomben imorron, igen!! Nu ska jag fortsätta kolla på filmen och sen sova!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 7 juni 2013 22:46

Har nyss kollat på fotboll och nu ska jag sova! Säger bara att dagen va GRYM!! <3

Av Mathilda Bruhn - 7 juni 2013 12:51

Forst vill jag bara saga att a med en och tva prickar over och o med tva prickar over ar borta igen!! Jag far daaaaaaamp pa det har!! Usch... Asch ni fattar anda hoppas jag!! Men jag ar pa vag till min aldsta brorsas, Hannes, examen!! Nu kom å, ä och ö tillbaka!! :-) Det är ju skitskumt det här!! Hannes får hjälpa mig!! Han brukar vara bra på sånt här!! Först ska vi åka till nån hall och kolla när de får sitt examensbetyg och så!! Sen ska vi åka hem till hans mamma och äta och så!! Vi har köpt en klocka och ett kort till honom!! Det är 15 min kvar, sen är vi framme!! Vi hörs!! Puss, love u <3

Av Mathilda Bruhn - 6 juni 2013 22:07

Japp vi hittade honom!! Nu ligger han i soffan och snarkar, gulleplutten <3 Solade typ hela förmiddagen och sen gick jag ner och badade med brorsan (Jonte) Det var asskönt för det var jättevarmt idag!! På altanen i solen så va det 40 GRADER!!!!!! Shiiiiit!! Sitter och kollar på Batman begins!! Har nån sett den?? Den är faktiskt riktigt bra!! Tänkte skriva om ridningen i Måndags!! Hade en unghäst som heter Chippen!! Sofia sa att jag skulle ta honom!! Han e en B-ponny och väldigt busig och PIGG speciellt i galoppen!! Han va riktigt rolig!! Vi red barbacka!! Han gick jättefint i skritten och traven men i galoppen så va han SKITPIGG och drog ner huvudet typ hela tiden!! Men jag e ju van vid Jackpot <3 så jag ramlade inte av!! Har fått skitbra balans av att rida honom!! Tack gubben <3 ;-) På måndag e, förlåt pappi, är det sista gången sen får hästarna sommarlov!! JAG MED!! Tre dagar kvar!! Håll uuuut Mathilda!! ;-) Vi grillade förut, yammi!! Nu ska jag fortsätta att kolla på film så ses imorron <3 Puss på errrrrr, love u!!

Av Mathilda Bruhn - 5 juni 2013 16:09

Har nyss klippt mig!! Ni får bilder later on men just nu sitter jag vid datan på pappas jobb!! Ska snart åka till stugan, najjsigt!! Nu måste pappa ha datan och jobba så vi får höras sen!! Kramizzz <3

Av Mathilda Bruhn - 4 juni 2013 16:02

Nu e min mobil som vanligt igen!! Åäö åäö, har saknat er!! ;-) Sitter nu och kollar på fångad och sen ska jag på träning!! Mamma ringde nyss och det var en tjej som hade ringt och sagt att hon har sett Sesam!! Yeeey!! Fast nu forsvsann de dar tre bokstavarna igen!! F*ck!! Aja ni fattar val anda?? Nu ska jag fortsatta kolla pa fangad!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 4 juni 2013 07:38

Sitter och borstar tanderna!! Det har hant nagot med min mobil sa jag kan inte skriva a med en eller tva prickar over eller o med tva prickar over!! Det var darfor jag inte bloggade igar!! Nagon som vet hur man fixar det?? Skulle va evigt tacksam for er hjalp!! Far blogga pa datorn sen ist, berattar om ridningen igar da ist!! Puss puss <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards