mathildabruhn

Alla inlägg under september 2013

Av Mathilda Bruhn - 10 september 2013 19:46

Lite duktig måste man ju va jueee... ;-)

Av Mathilda Bruhn - 10 september 2013 14:32

*Använd inte för mkt smink, det är inte snyggt!! Och försök använda så bra produkter som möjligt och UNDVIK foundation! BB cream och mineralpuder är både snyggare o bättre för huden!!

*Sminka dig inte om du bara ska va hemma med familjen, pojkvännen eller bästisen!! Jag lovar att de inte bryr sig om du har smink eller inte!!

*Sov ALDRIG med smink!! Verkligen big NO no!! Så ÄCKLIGT och dåligt för huden!!

*Tvätta aldrig ansiktet med tvål, använd bra sminkborttagningsmedel, helst sådana som man sköljer bort!! Jag rekommenderar min rengöringslotion från ACO, så himla bra, allt försvinner och den torkar inte ut huden!!

*Tvätta huden morgon och kväll, innan n sminkar er och innan ni går och lägger er!!

*Smörj alltid in er med en nattkräm innan ni går och lägger er, även här rekommenderar jag min från ACO!! På vintern är det även bra att smörja in sig med en dagkräm på morgonen men på sommaren behövs oftast inte detta om man, som jag, inte använder foundation eller puder, då ska man alltid smörja in sig innan, dock behövs det inte om man använder BB cream eller MINERALpuder för där finns redan ämnen som är bra för huden!!

*Tvätta bort sminket så fort ni kommer hem och vet att ni inte ska ut mer!!

Det var mina bästa tips för att få fin hy, och kom ihåg, världen går inte under bara för att man har en finne i ansiktet!! En tonåring utan en finne är som en iPhone utan sin laddare!! ;-)

Av Mathilda Bruhn - 10 september 2013 13:01

Gick hem från skolan med världens huvudvärk o ont i halsen!! Har nyss ätit lite rester av thaimat o kollar nu på TV, Mannen Som Talar Med Hundar!! Orkar inte blogga nu utan sk ta en huvudvärkstablett osen bara slappa!! Puss o kram!! <3

Av Mathilda Bruhn - 9 september 2013 20:31

Sitter o glor på Idol, duschade förut osen åt jag!! Baconsås o pasta osen sallad då såklart, oså drack jag mjölk (mjölkoman som jag är)!! När idol är slut så ska jag fixa lite på datan osen fixa mig o sova!! Känner att jag måste skriva ett deepshit snart så förvänta er ett lååååångt läsvärt inlägg... Så fort jag "tänder till" på nåt!! För jag är så, jag kan inte bara slänga ihop nåt deepshit för då blire bara SHIT!! Så när jag skriver deepshit så är jag alltid förbannad/ledsen eller så!! Just så ni vet!! U like my Svengelska?? ;-) Men vi ses sen/imorron, puss! <3

Av Mathilda Bruhn - 9 september 2013 17:58

Jackpot skötte sig bra idag!! Fick till en bra ställning i båda varven, vi tränade på sitsen o tempoväxlingar o i slutet gjorde vi galoppfattningar från skritt!! Han busade lite i galoppen men inget "allvarligt"!! Sitter o kollar på gruppen efter osen ska jag fodra o släppa ut osen kommer pappa o hämtar mig halv 7!! Så vi ses, puss <3

Av Mathilda Bruhn - 8 september 2013 21:15

Hemma i lägenheten igen!! Beställde nyss JB's skiva Believe från ticnet så den kommer om 1-3 arbetsdagar tror jag det var!! Men nu ska jag kolla på basket osen gå o lägga mig!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 8 september 2013 14:28

Kom nyss hem först från Fredriksborgs Fästning osen från en promenad med Jatzie!! Sitter nu o kollar på Finkampen, såååå kul!! Men jag ska ända gå ut ett tag för det är SÅ bra väder här idag, känns lite sådär o sitta inne o glo på TV då, right?! Så vi får höras lite senare!! Kramizzzz <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards